W czym możemy Ci pomóc?

Strefa, która pozwoli Ci znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

FAQ

Często zadawane pytania

Szukasz pomocy ? Tu znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.

Ogólne

Dostępność usług można sprawdzić pod adresem www.netaskmedia.pl/zasieg-sieci.

Jeżeli Twój adres nie znajduje się na liście, napisz do nas na info@netaskmedia.pl. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że Twój adres jest w trakcie podłączania.

W trosce o Państwa komfort umożliwiamy kilka sposobów zamówienia usług.

Telefonicznie pod numerem 71 715 99 99

 

W Biurze Obsługi Klienta (tymczasowo opcja niedostępna)

 

Wybierając ofertę i składając zamówienie przez stronę www.netaskmedia.pl

 

Pierwszym krokiem przed kontaktem z nami jest wyłączenie urządzeń sieciowych dostarczonych przez Operatora lub własnych z prądu na 3 minuty, następnie ponowne podłączenie. Jeżeli usługa nie wróciła należy dokonać zgłoszenia na numer 71 715 99 99. Infolinia dostępna jest od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00. Po godzinach pracy Biura Obsługi Klienta zgłoszenia w formie SMS należy zgłaszać na podany w umowie numer kontaktowy.

W celu zawarcia umowy z firmą Netask Media na usługi telekomunikacyjne niezbędny jest dowód osobisty lub paszport. W przypadku obcokrajowców karta stałego pobytu.

Pierwszym krokiem jest sprawdzenie czy wiadomość nie trafiła do sekcji SPAM. Jeśli wiadomość nie znajduje się w tej sekcji, skontaktuj się z nami, aby zweryfikować poprawność wpisanego adresu w naszym systemie.

Proszę pamiętać, że faktury w formie elektronicznej dostępne są również w Panelu Klienta.

Oczywiście. W tym wypadku należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, który przygotuje odpowiednie dokumenty. Koszt wykonania cesji wynosi 20 zł

Internet

Operator nie ma wpływu na działanie Internetu w przypadku korzystania z sieci WiFi. Realna prędkość Internetu zależy od wielu czynników m.in.:

  • - zakłócenia generowane przez inne urządzenia elektryczne (np. kuchenki mikrofalowe, telefony komórkowe, kamery i inne urządzenia bezprzewodowe)
  • - struktury budynku (np. grubość ścian czy materiał ich wykonania)
  • - ilość aktywnych sieci bezprzewodowych pracujących na tym samym lub sąsiednim kanale nadawania
  • - miejsce instalacji urządzenia (np. schowanie urządzenia sieciowego w szafce lub w pobliżu metalowych przedmiotów)

Realną prędkość należy mierzyć poprzez bezpośrednie podłączenie kabla do komputera. Prosimy również pamiętać, że specyfikacja komputera musi być również odpowiednia do wybranych prędkości Internetu.

Nie widzimy żadnych przeciwskazań. Router należy podłączyć zgodnie z instrukcją dostarczoną przez producenta. W przypadku problemu z podłączeniem nasz serwis może odpłatnie przyjechać i skonfigurować urządzenie.

Netask Media – Operator telekomunikacyjny świadczący usługi telekomunikacyjne dla biznesu oraz klientów indywidualnych w oparciu o światłowód na terenie Wrocławia i okolic.

Company

Support

  • Biuro Obsługi Klienta

    +71 715 99 99

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2022 Netask Media. Present by MoxCreative.