Sieć Netask umożliwia darmowe przeniesienie numeru do swojej sieci od innych operatorów telekomunikacyjnych.

Przeniesienie numeru stacjonarnego jest bezpłatne i realizowane jest w 3 etapach:

Krok 1
Należy przesłać ostatnią fakturę VAT od obecnego operatora wraz z danymi osobowymi ( tj. imię i nazwisko, adres zameldowania, pesel oraz numer dowodu osobistego ) na adres biuro@netask.pl lub dostarczyć je osobiście do naszego Biura Obsługi Klienta.

Krok 2
W przeciągu 24 godzin zostaną wygenerowane wnioski niezbędne do rozpoczęcia procesu przeniesienie numeru. Nasz pracownik dzwoni i zaprasza do Biura Obsługi Klienta w celu podpisania dokumentów na przeniesienie numeru oraz umowy na świadczenie usług telekomuniakcyjnych.

Krok 3
Po podpisaniu dokumentów nasi pracownicy rozpoczynają proces przeniesienia numeru. Najczęściej przeniesienie numeru stacjonarnego nie trwa dłużej jak 30 dni. Od chwili rozpoczęcia procedury przeniesienia numeru do chwili przeniesienia go do nas, zostaje on cały czas aktywny.